2 października 2013

A my na szlaku wędrujemy przygód śladem...

Klasa 1d w drodze do schroniska

W środę, 25 września br. uczniowie klas pierwszych naszego gimnazjum wraz z wychowawcami i opiekunami wzięli udział w pieszym rajdzie na Kozią Górę. Celem wyprawy było bliższe zapoznanie z nauczycielami oraz integracja osób z równoległych klas.

O godzinie 8.00 rano zebraliśmy się wszyscy przed szkołą, a następnie wyruszyliśmy na Kozią Górę. Po ponad godzinnym marszu dotarliśmy do celu. Byliśmy bardzo zmęczeni, a jednocześnie zadowoleni, że pokonaliśmy swoje słabości i zdobyliśmy szczyt. Wielu z nas udało się do schroniska po pamiątkowe pieczątki i znaczki. Spragnieni kupowali zimne napoje, głodni – coś do zjedzenia. Ponieważ pogoda była słoneczna, większość osób odpoczywała na ławkach przed schroniskiem.

Humory również nam dopisywały. Było gwarno i bardzo wesoło, szczególnie podczas zorganizowanych przez wychowawców zabaw i quizów. Przeprowadzono także konkurs na najlepszy wiersz o "Stefance". Integracja – pierwsza klasa!

O godzinie 11.00 wyruszyliśmy w drogę powrotną do szkoły. Było pięknie! Las mienił się różnymi kolorami: od zieleni, brązu po czerwień i żółć. Wdychaliśmy świeże powietrze i rozkoszowaliśmy się wspaniałymi widokami. Około godziny 12.30 dotarliśmy na miejsce. Podziękowaliśmy naszym wychowawcom i opiekunom. Pożegnaliśmy się, a następnie udaliśmy się do domów.

Uczestnicy rajdu na Koziej Górze

Bardzo cieszę się, że zorganizowano taki rajd i że mogłem wziąć w nim udział. Dzięki niemu mogliśmy się lepiej poznać, nawiązać nowe znajomości i sympatie. Chciałbym, żeby takich wyjść było więcej.

Autor relacji: Szymon Kubica, klasa 1d
Organizator rajdu: p. Monika Podolska

Pragniemy gorąco podziękować
Panu Marcinowi Krystyniakowi
za sporządzenie dokumentacji fotograficznej rajdu oraz udostępnienie zdjęć.