30 października 2013

Na jesiennych szlakach Beskidu Żywieckiego

Źródło: poznajpolske.onet.pl
25.10.2013 r. uczniowie klasy 2a ruszyli na wycieczkę turystyczno-krajoznawczą szlakami Beskidu Żywieckiego.

Wyprawę rozpoczęliśmy na stacji kolejowej w Rajczy. Dzień zapowiadał się słoneczny, więc spokojnie ruszyliśmy niebieskim szlakiem w stronę gór. Początkowo w błocie, później już coraz bardziej suchą drogą wspinaliśmy się na Suchą (wtedy tylko z nazwy) Górę. Z podszczytowych hal roztaczał się piękny jesienny beskidzki pejzaż.

Po zdobyciu Suchej Góry przemarsz do schroniska PTTK na Hali Boraczej był czystą przyjemnością, nie sprawiał już żadnych trudności.

Gdy dotarliśmy do schroniska, postanowiliśmy odpoczywać, bawić się i cieszyć się ciepłymi promieniami jesiennego słońca. Długo więc siedzieliśmy na Hali Boraczej. Nigdzie się nam nie śpieszyło, zwłaszcza że wycieczkę kończyliśmy w Żabnicy Skałce, skąd busem wracaliśmy do szkoły.

Gorące podziękowania pragnę złożyć
Pani Agacie Cholewiak
Pani Monice Podolskiej
za pomoc w sprawowaniu opieki nad młodzieżą szkolną.