20 maja 2015

Pełna wrażeń wycieczka do Włoch:-)

fotoreportaż

Uczniowie naszego gimnazjum wrócili z tygodniowej wycieczki do Włoch. Poniżej publikujemy zdjęcia z miejsc, które zwiedzili.
Trochę żal, że nas tam nie było :`(

Pełna wrażeń wycieczka do Włoch niestety dobiegła końca. Nie narzekajmy jednak - tydzień czasu w gorącej Italii to nie tak mało :) Wyruszyliśmy 10 maja, o godz. 19.00 z Bielska w stronę Czeskiego Cieszyna, aby przez Czechy i Austrię dostać się do Włoch, które przywitały nas wspaniałym smakiem kawy i rozgrzewającym słońcem. Pierwszym zwiedzanym przez nas miastem była Ravenna z pięknymi freskami pod wodą. Po krótkim spacerku wsiedliśmy do autokaru i pojechaliśmy do Rimini, gdzie znajdował się nasz hotel. Pierwszy i drugi dzień upłynął nam na zwiedzaniu Rimini, jedzeniu przepysznych i ogromnych lodów włoskich oraz ... PLAŻOWANIU :) Następny dzień poświęciliśmy dwóm artystycznym miasteczkom: Gradara i Urbino, po to by w następnym dniu udać się na całodzienną zabawę do Mirabilandii :) Największą popularnością cieszyły się ISpeed, Katun  oraz Niagara . W piątek wybraliśmy się za granicę, to znaczy to San Marino :). Trafiliśmy na historyczny rajd samochodów zabytkowych "1000 miglia". Następnie wyruszyliśmy do urokliwego miasteczka San Leo, z którego jeszcze na 4 godzinki pojechaliśmy do Mirabilandii. Sobota była już ostatnim dniem we Włoszech. Ostatnim, ale bardzo intensywnym - odwiedziliśmy miasto świętego Antoniego - Padwę oraz pływającą Wenecję. Mamy nadzieję, że w przyszłym roku pojedziemy jeszcze większą grupą i tak samo świetnie będziemy się bawić :D
Baci!
Joanna Dziaduszewska

Więcej zdjęć już wkrótce:)